Μεταξιώματα, α' [fragmenta, analecta aestatis].
::: Ο Άγγελος
Σιλέσιος Σικελιανός. ::: Στη «Μάζα» το
«Μαζί» απαλείφεται ως ελάχιστος κοινός παρονομαστής. ::: Αμφισωμία. ::: Μόνο σε αυτήν την
περίπτωση το μέγεθος της καταστροφής εξισώνεται με την καταστροφή του μεγέθους. ::: Ένας ανατολίτης
βλέπει τον ήλιο να ανατέλλει από τη δύση. Ένας δυτικός βλέπει τον ήλιο να δύει
προς την ανατολή. Ο ήλιος βλέπει τη γη σαν ενοχλητική μύγα. ::: Ίσως η ποιητική γη της επαγγελίας να είναι η
ποιοτική σιγή της
απαγγελίας. ::: Άραγε, ο
χαρακτήρας και η μορφή του νταλικέρη διαμορφώνονται με βάση την υφή και την
ποιότητα του φορτίου του ή το είδος του φορτίου καθορίζεται με βάση το ποιόν
του νταλικέρη; (ερώτηση τύπου αυγό-κότα, Αχιλλέας-Όμηρος). ::: Στον αντεστραμμένο
υποχθόνιο κόσμο των σκουληκιών και των εντόμων η ταφή ανθρώπων εξισώνεται με τη
φυσική ανάπτυξη καρποφόρων δέντρων. ::: Περιμένοντας
ακίνητοι στο ωτοστόπ σκεπτόμαστε τα αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην πορεία μας.
Κάποια στιγμή βρισκόμαστε στην πορεία ενός οδηγού. ::: Στον κόσμο των
περαστικών είμαστε όλοι ποιητές, μα στον κόσμο των
ποιητών είμαστε όλοι περαστικοί. ::: Αν είναι όχλος δε
μπορεί να ενοχληθεί. ::: Ο καλλωπισμός
είναι ανθρωπισμός, πολύ ανθρώπινος. ::: Η ενδεχόμενη
απόρριψη ενός απορριπτέου
ενδεχομένου στο Σύμπαν του Σχεδόν
Σχεδόν. ::: Τρεις ομόκεντρες
πόλεις. ::: Καλειδοσκοπική
ακοή. ::: Ζευγάρι γυναικών
που υπανδρεύτηκαν. ::: Ένα λεπτό άυλο
κέλυφος δίχως εντός και εκτός προσδιορισμούς μεταξύ του θνήσκοντος ζωοδότη και
του ζώντος δημίου που αέναα ξεμυτίζουν ο ένας στον έξω κόσμο του άλλου. ::: Η κορύφωση της
επίπεδης συνείδησης: Συνειδητοποίηση του δημιουργημένου επιπέδου πολλαπλών
κορυφών. ::: Για να
τετραγωνίσεις τον κύκλο, πρώτα ευθυγράμμισε το σημείο. ::: Άστυ φυγόκεντρο,
γιούρτα κεντρομόλος. ::: Η νεκροφάνεια είναι
κάλλιστα και ζωντοκρυψία. ::: Μερικώς
πασιφανές. Πασιφανώς μερικό; ::: Ο πότης/ανα-γνώστης,
που πίνει για να θυμηθεί και όχι για να ξεχάσει, μεθάει βρίσκοντας γράμματα
μέσα σε μπουκάλια. ::: Μια ακτινογραφία
της πλατωνικής ιδέας της ακτινογραφίας. ::: Ένας άνδρας,
αποτέλεσμα εγχείρισης αλλαγής φύλου, δύναται να χρησιμοποιεί το επίρρημα
«αιδοιόθεν». ::: Αντισώματα
αντιύλης. ::: Το Όριο του Ίσως Ίσως. ::: Μια συλλογή των
σκέψεων και των συνειρμών των οδηγών που δε σταματάνε όταν κάνεις ωτοστόπ. ::: Η στιγμή που το
φίδι που έτρωγε την ουρά του ξεκινά να μασά τα δόντια του. ::: Μουσικά όργανα
βαρηκοΐας. ::: Μια ηρωική
ειρωνία, πλήρως αντίθετη
του ειρωνικού
ηρωισμού, είναι η σχέση της
αντιμετώπισης ενός λαβυρίνθου
ως ευθείας και μιας ευθείας ως
λαβυρίνθου. ::: Ένας αχινός αγχίνους, με
αγκάθια στον εγκέφαλο. ::: Η
κουβέρτα της συνήθειας μετατρέπει τον πόνο των αγκαθιών στην τέχνη του
βελονισμού, σε ακάνθινο στεφάνι, σε φωτοστέφανο. ::: Μια βεβαίωση
αθανασίας μέσω της κρυογενετικής. Το βέβαιο του
θανάτου μέσω της θερμοδυναμικής. ::: Το σπαθί δεν
κόβει, ούτε επιτίθεται. Αμύνεται για να διατηρήσει την αιχμηρότητά του. ::: Στο σύμπαν της
αντι-ύλης ποιο είναι το παραγωγικό έργο των δι-υλιστηρίων; ::: Απομνημονεύει
φωτογραφικά. Άραγε, ξεχνάει
αντίστοιχα; ::: Νομαδικό οικόσημο πρωτεϊκής φύσης. ::: Η πίκρα της
γλωσσικής ακριβολογίας συμπίπτει με τη γλύκα της ανακριβολογίας. :::
Ετερότητα,
αποδιοπομπαία
τραγωδία μου.
Η Ιστορία,
ο ουροβόρος
σκορπιός
που αυτοκτονεί.
Ξίφη σε μάχη
που δεν
αντιμάχονται:
προσαρμόζονται.
Η κάθε ζωή
ομοιοκαταληκτεί
μες στο θάνατο.
Απεικόνιση
φαινομενολογίας
της τυφλότητας.
Εωσφορική
ηρεμία ανθρώπου
πανικόβλητου.
Η συμμετρία
είναι σύμμετρη με
την
ασυμμετρία.
Ξεχνώ, αλλά αν
με μελετήσεις,
είμαι
σαν παλίμψηστο.