Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Φυτεύγω Δεντρωώδω 5: Τρυφώναζ

Φυτεύγω Δεντρωώδω 5: Τρυφώναζ
(τριφωνία τυφώνων - παρτιτούρτα σε μιμόζονα)

Απόσταση αποστόμωσης-αποστήθισης. Μετα-αριθμός. Πολυκακοσμία και συνωστισμόνος μου σε μια αστυφιλοσοφία όπου ο γκραφύτης γίνεται το φύμα. Πάω πάντα στο Ούγγρασυλ, ένα μικρό ταξίδι στον υπερσυβριδικό σιδηρόδρυμο. Η αιμομιξοστοιχεία μου οδηγεί στην αφαιμομιξία (Τα τρενάμενα / χέρια μου σανέμένα / κάρβουνα πατάν). Ανώρνυμος για την ηλικία μου, μαγυρεύω μακραχρόνια, κι ας έχω ξεχάσει τον κωδικό για το ειμαίηλ μου. Ο Καποιοσαλλισμός, ιδεολογία του φρεσκοιμώου μυθαγενούς Στη Ζενομενολογία του Τρύποτα είμαι ένας κυβιστής στο εσωτερικό ενός σφαιρικού καθρέφτη. Απ' τον παχύ μου ιδρώτα έγινα μούσκρεμα. Η αμαρτολίσθιση του αγγελιοβόρου είναι η αυτολεξουθένωση του καθαρματοποιού. Το δυσπιστόλι της ουκρανιακής μου σοκοφρουλέτας διακρίνεται από μια δισφαιρία: Κραφτγουέρκικα Μπαμπάατικκα. Κάθισα, ξεκουράστηκα, ψήθηκα - στη διαλεκτρική μου καρέκλα. Αποκρμορφασμός στις απόκρυες κρύβει χαρτοφάγο κρεάτινο. Λήθη κεκαλυμμένη: Η απόλυτη αποκάλυψη πως κάθε αληθινή αποκάλυψη είναι η συγκάλυψη μιας κάλυψης (Χορεύω καλά / το ζευζεκιμπέκικο / της ψευδοξίας). [...]. Σύντμηση έντιμότητας-απεντόμωσης. Μετα-ρυθμός. Η τρανζιστόρητη αφοσίωση στην αφομοίωση και η ακριδοθώρητη αφομοίωση της αφοσίωσης. Ζωοροαστρολογία: Ελπιδοπτεροδάκτυλοι και υμενοπτερόσαυροι σε αμετάθραυστο προσωcrαstination. Φαυλιόδοντες κυκλεφάντων. Υδραυλιόδαντης Αλιγκάτωρ. Μαρκείσαι ντε Ουπανισάντ στη σημερατότε-ητα: Leovardo de Seed Vidci. Ψυχιατρίγωνο κυλίνδρυμα όπου έτρεμαν την περιτρομή. Κινούμαι ναυτοσχέδια και ποιήματα του Walt Whitney. Τράπεζα σπερμαρκτικών θεο-τόκων. Μεθυσιασμένος στο βωμό, ακούγοντας τη φυσική μεγαλοψυχώ του δωματίου, "βάι-βάι", κλαίω, μετρώντας απολαβές, συλλαβές και επιθερμίδες στην όχθη της λίμνης Βαϊκάλορου Χαϊκούν. "Υποβρόχιο σαρδομβρέλλα". Σίγουρος ο πνιγεμός προς την Ηθάκη του Κοντοκουρεμαβυθούλη Κοντορεμαμακρυκρυβυθάκη. Αστειρότητα και αυστηρόπιτα στον τρυποκάλαθο της Καρκινοκαρφίτσας. Είμαι παλαιοσπηλαιοπελαγολόγος που ψάχνει το παντασπάνιο σιωπάλιο των Φαρησαΐων, ο τρυπιοκάρδιος από το Βιτρινόλι. Το Αλφαβητάβαταρ εγχαρακτοπλοϊκής σεμισώριζας. Καταστροβοφοβία: με τα λόγια του θα τον φάει και θα τον πεψη-κολα-κέψει. Μειδίασα σα μάδησα μια μέδουσα (Κάτω από τον / τάφο των σκέψεών μου, / το υπόμνημα). Ενδιαφθείρομαι να αναλάβω την κιναιδαιμονία της Βικεντίας-Αικατερίνης Βανγώγου για τη διαπεράτωση της συγγραφής του πρώτου μεταρρυθμιστορήματος. Γεμάτο διυλητήριο εξελιξήριο πρίνω να επικαλλιστώ με μια μαρντουντούκα αρμένικη τον Δισκοτηςφαουστοφελή. Μαγιαζτέκοι, Μαδεστέκοι και Χοστελτέκοι. Ιππόγειος υπόδρομος, δεξιά συνοιστρία, συλβές τρως εξαιτίας της κινητής τηλενυμφομανίας. Η εναντιοθήκη μου και το υποδειγματοποιείο. Πολιττωματική σκοπομώτητα, προσαναμμολισμοί: υπαλληλουϊεγγύη στο προlitteratιάτο. Παραμιλουμινάτοι κιοισημερινοί συμμερινοί στην εξαιουσία ενός ντεζαβού καιγκαβού Κάβειρα ζαβουλιάρη με δαγκάρνες: αφού όλοι θα πάμε στη συγκόλαση, η βαβελζεβουλκανεισζατέρρα ινκογκνήτανήεπιτάσσει ναδείρω το ζενηθικό πουνκαρέ-καρέ πουά-καρώ με υπό εξαφάνιση τεχνικές καροτέκα-καρατέκα. Ανιστόρνιθες του Ξενοφάνη Αριστοφώντα Απουενοσντίας κουτορνίθηκε από τη χαρά του. Αναρχασμικοί χοιροπαλεύουνε - πριν χωρχόρευαν καρναβάλς. Εξόρεξη; Ιδού τι φετείχαμε και τι αποφετύχαμε! Γίναμε (1) βρωτόσαυροι σε δει(λι)νό αύριο, (2) ο αυτοσχεβιασμός του σώματος του ρωμαντικειμένου, (3) θερμοσύμφωνα και ψυχροφωνήεντα, τεχνέκτως αρτάκτως συρρημένα (4) Όταν το ανδρόσκοτος βρει το θηλυκόφως, ίσως να εντρεϋφουσήσει στην υπόθεση του να αντροφύσει (σ)το θηλυκό χέρι. Έτσι θα τη φέρουν ο ένας στον άλλον και θα επέλθει το ισοφάρσισμα. [...] "Περατόν εστί περιττόν", επαναπολάμβανε ασταμάτικτακ, πέρδευε την εχεπάθεια με την εγωμύθεια, ως φύουσα δύση και δύνουσα φύση, (240) καθρέφτες ναρκισσιστικωτικών ειμ'ό,τικων και μονόκουλουμ speculum σε μανόκοιλη occulta vita, (241) tο σαπφές του Λεσβιάθαν, (242) οπφάλιος πέλεγγυς έγγυος πρέσβειρα αλαβαστροπελέκι (243) μονός τρίτος ομφάλλιος ομφθαλμός κυησηβρύων μεμβρύων σφαίρωψ πρεσβεύρωψ ολιγόφημος έκτοτε, Ιμχοτέκπτωτος (Κοντόφθαλμε, που / όπου κι αν πας, γυρνάς / ή σε κύκλο πας.), (244) ο μίτος της Αυριάχνης και ο Πάνθωρας, (245) παντεσπανεπόπτης πανταπόντης στο παρόν της προφυσικής, [...] εγώ προφυτεύω ότι κι ό,τι θα με προφυτεύσει, μεταφήσομαι ό,τι κι ότι θα με μεταφητεύσεις, (487) Κυβέλη κυβύθιση της Ατλαντμίδας, στη μέση ο ενγλαστρύρινθος και ο κυκλικά αναδημιουργούμενος Φήμιξ, αεριαϊέρια πίσω από τα ιερογλαφυρά αερογλυφικά σε τυχογραφίες των Βίκυνγκ Μαίανδρος σε μια γκρι απόχρωστάο τε κινγκ - με συλφιδωτά νυμφικά. (488) ΣΙΒΥΛΛΑΣΥΛΛΑΒΗΣΕΛΑΒΙ
(489) Λακωνική ψυχανάλυshe, "ήγει ναι καδένει πάρhe", παραμιλάει ο Σαββατομουρμούρης. (490) Οισοφαγωγή του μεταβραστή (όταν συνειδιττά το υποσανίδωτο νερό εκφράζει σερφχάριστο κύμα
σε αδραχνοϊστότυπο) [...] και ο δρόμος του τζακ κέρωτα στο θρηνόκαιρο, εγώ κρατώ κυκλάμυνα κιεσυμειώσεις στο τεφτερονόμιο γιατισυμπτώσεις αναγυμνώσκοντας ως ζωρζ μπαμπράιγ την εφημοιρηίδα μου

το απριόριστο τέλος εφαρμοσμένο στην αρχή της αποστεριοριστίας
Ιερουσαλήμματα στο βαβελεξικό ::: βεβηλεκτικό ανιερούργημα σαμπλοποιώ:
(α') τριχογνωμία (β') τριχογνώμηση (γ') τυχογνωριμία (δ') τοιχηρεμία (ε') ; (ζ') !
το σεξάγραμμο δύο ερωλδικών τρυγόνων
δεςμοίρωρ

Ανυπόμονος,
έτρωγα τα νύχια μου.
Σελιγώθηκα.
Το άρωμα της
ζωής σου στα χέρια μου:
μοιροδικό σου.

1 σχόλιο: