Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Φυτεύγω Δεντρωώδω 15: Κθούλη



Φυτεύγω Δεντρωώδω 15: Κθούλη

Ανούμας: Αναρωτήσου τι υπάρχει κάτοπτραπέζι και interdisciπλύνε τα χέρια σου πριν το ακαδημαϊκό φαγητό. Στην ερώτηση αναφορικά με τις διατροφικές του συνήθειες, ο Σεξισμαήλ απαντούσε συνεχώς με ψηλομυτοχονδροειδέστατα αστεία, ακολουθώντας τις αρχές της αναδιπλασιασμοδαιοντολογίας, θέλοντας να συνθέσει τα Αβοκάντος της Πίτσας. Τι γλυκούλης! Η αχρωματοψία του ήταν στη βάση της δυσλεκτική και η δυσλεξία του αχρωματοπτική: μπέρδευε τους τόνους του "κίτρινου" μπερδεύοντας τις λέξεις "custard" και "mustard" ενώ ο παιδικός του έρωτας, η κιτρινόδερμη Τρίνι, η κίτρινη Πάουερ Ρέιντζερ πέθανε μέσα του όταν έμαθε πως δε θα γινόταν ποτέ Πάουερ Ρέιντζερ ο ίδιος, παρά μόνο ενσάρκωση του πρωταγωνιστή των Βι Αρ Τρούπερς (τουέστιν, και κυριολεκτικά: "Bastard"). Θρυμματίωση, πλατφορμεμφυτοζωώ/ούσε, μετά από έναν πλήρη κύκλο άγχους και υπερέντισον, που ξεκίνησε καθώς δυσκολευόμουν/ταν να παραδεχτώ/εί τα όσα έγραφα/ε στα παλιά μου/του, ξεροκιτάπια. Λακανικόβλητος, περιπαθητής και οδυρμπόρος, υπολόγιζα/ε τη μοίρα παρελθοντοστρεφώς με ένα πραγματογνωμόνιο και πολλά αποδεικτικτάκτ στοιχεία. Αρκετά με τις παιδικές φοβίες του Ανούμα και τη μετάλλαξή του σε Σεξισμαήλιο.

Άμπας: Αναρωτήσου πώς αναλύονται οι μύθοι του Workshώπου. Στον αντίποδα όλων των πλημμυριόποδων στέκει η Αντιπεινελόπη, μητροκτόνος της Αφ. Αγίας, με τα ενδυματολαγνικά πτυχοσυστήματα. Αναπαυσιπονοκεφαλοκαρχαρίες στο τέλος της σφυρουφήχτρας που μας/τους περίμενε στο παρηγουρητήριο και στην τελευταία κουταλιά της αλλοκοτόσουπας. Oralδικές analαμπέζ. Τετραπέρατα πετροτέρατα με φλερτοκέρατα. Το κυνηyin yangst ανάμεσα στο ελμερφαντόδοντο και το μπαγκσπαντεσμπάνι. Ξεκαρδυιστική πομφολογική σημειωτική αναγωγή της Καρτασημιτικής καταγωγής. Βιωματικό παιχνίδι και παιγνιώδης ζωή, βίος και Πολ-αιτία [βλ. παρακάτω]. Τομέιτο-τομάτο, κύβος του Ρούμπενς, πίνακας του Ρούμπικ, ηχογράφηση από τον Κιούμπρικ, σκηνοθεσία μέσα από το Κιούμπεϊς. Αφοσίωση στην αφομοίωση και αφομοίωση της αφοσίωσης, ψυχραιμία - πλησιάζει η εβδομάδα των παθολόγων. Ας επαναλάβουμε το άρρητο κι ακατονόμαστο: μαστόδοντας, το ζώο που συμβολίζει το στοματικό στάδιο ειρήνης και αμφιφλοιοφιλίας. Φαυλιόδοντες και χλωροφορμέμφυτη παρότρμηνση και etceroχρονισμοί. Καμιά φορά μιλούσε τη μυστηριώδη γλώσσα των Χορκχμέρ περιβαλλόμενη από τεοντοραντόρνεα. Το όνομά του έπαψε να είναι Σεξισμαήλ, ή Άμπας, ή Ανούμας. Το όνομά του ήταν Χάμστερ Συναισθηματικής Υποστήριξης Πνιγμένο σε Τουαλέτα Αεροδρομίου. Ίσως ο πλανήτης να χωράει σε μια μπάλα και ο Άμπας να εκφράζει την ανάλογη ταραχή που προϋποτίθεται πριν τη συνειδητοποίηση αυτή. Τσιπότλεμπολ, φύγε!

Ζε: Αναρωτήσου πώς το οξυζέν του πλανηταρχοποιού επιτυγχάνεται με το τυχυδαίο πρωτομυρικιστικού πρωτοκλασατόρι. Όφειλε να δώσει έμφαση στις πολύ μικρές στιγμές της ημέρας όπου έννοιες που εκφράζονται μέσα από μονοσυλλαβικά ηχητικά σινιάλα μπορούν να περιγτραφούν μόνο με πολυσυλλαβικά λεκτικά σύνολα: επί παραδείγματι, το "ωχ" αποτελεί μια "αποστασιοποιημένη συνειδητοποίηση της πυκνότητας της κόπωσης." Διάφορες προτάσεις για την μπρεϊβχαρτογράφηση του μη-εαυτιστικού φάσματος. Κοινώς, μια ανορθοδοξύμωρη ζανπολσαρτριοσκλήρυνση λόγω έλλειψης είσπνοιας παραδοξυγόνου οδηγεί στην ανασκυρτότητα και τη γαλήνη της πλάνης της ταραχής και της ταραχής της πλάνης. Αρχιτεκτοπλασματικός σχεδιασμός ισποινικών εστοιχειωμένων ESPιτιών μετά από μια σειρά από παραμεσαιωνικές wiccaλεότητες. Με ενστάσεις από τον Σουηδοβιετικό Μπολσεκαιλολεκορμπυζιέ, το ριψοκίνδαλμα του κρασιοναλισμού στο Βαλβιδοστόκ, εκεί όπου το απόλυτο άκρο της δύσης συναντά την ανατολή. "Η ζωή είναι ένα παιχνίδι," ναι, ναι, είναι σαν ένα ματσάκι τζιχάντμπολ με παίκτες υπό την επήρεια μωαμεθαδόνης που τους χειρίζομαι με ένα jamesjoystick. Όλα αυτά, εξαρτήματα μιας μηχανής εσωτεριστικού καυσοξυλόφωνου.

Πολ: [...] εξουδετερότητα της αμοιβαίας spandexουσιοδότησης, μαλλαρμέγοντας λίγη ποιητική ευαερολογοδιάρροια. Χαμένοι στην ενοχλοβοήθεια, μασούσαν κηδειόχορτο. Επιστροφή στη γεύση και στις συντηροκροκέτες. "Όμορφη oeuvrαιοπούλα, με ολοκαπαύτωσες," είπε ο Ανούμας. "Πολ-οκαπαύτωσες," διόρθωσε η Αντιπεινελόπη. Η καρναβλητικότητα παραθυρούσε τα συναισθήματά τους από ένα κρυφό στηθοσκοπευτήριο.

Τούτες ήταν οι τέσσερις κθουλές της Αποκάθλιψης που οδήγησαν τον Πιθανέα στην ονομασμένη Κθούλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου